Det kryllar av ugglor

Jag samlar ju, som ni vet, på ugglehalsband. Jag har länge letat på Tradera men det kommer aldrig in några, så nu tänkte jag att jag skulle kolla på Ebay för skojs skull. Haha, tror ni jag ångrar mig eller? 1135 träffar! Tog ett tag att kolla igenom. Iofs var det alla smycken överhuvudtaget med ugglor, men säkert 40-50% var halsband. Jisses! Jag ville ju ha dem allihop!
Valde ut några favoriter att visa iaf:









Hehe, oj då, höll på att bli alla bilder jag sparade ner iaf.. svårt att välja ;) Men ni fattar nog grejen nu... Just nu skulle jag inte ha något emot att bo i USA alltså hihi.

Någon som vet någon bra svensk sida med smycken där det finns med ugglor?

Ja, nu vet ni ju iaf vad ni ska köpa till mig när jag fyller år ;)

Kommentarer
Postat av: Thina

Jättefina! Min favorit är nog uggleparet! Varför fastna nu för ugglor då? Kramar

2008-07-19 @ 00:07:06
URL: http://pasadena.bloggagratis.se
Postat av: nadja

så fina uggle smycken =)

2008-07-22 @ 19:27:35
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0