Dagen hos mormor

Nu är jag hemkommen från mormor. Åkte ju som sagt dit med mamma idag och vi har varit där hela dagen. Haha, jag låg fortfarande och sov när mamma ringde vid halv 2 o sa att vi skulle åka ;) Så det blev snabba ryck! Har ätit massa gott idag, både mat, efterrätt och fika. Måste definitivt cykla ikväll ;P Fick med mig tre burkar tomat- och äpplemarmelad (det är som äpplemos i konsistensen) så nu har vi så vi klarar oss länge :) Man använder det ju inte så ofta. Tur det, för det är huuur mkt socker som helst i! O så hade mormor köpt ett tårtfat till mig när hon var i Örebro, snällt! :) Fick oxå med mig lite smått jag kan sälja på torget... dock kan jag inte stå förren det datumet i september :( Denna månaden e det nu på lördag och då har älskling jobbat natt så jag tar mig inte ner med alla grejer.. o nästa månad e det samma dag som Willes dop.
Nu sitter jag och kollar på filmen på femman. Väntar på älskling.. men han kommer inte än på 3½ timmar :(
Hoppas ni haft en bra dag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0