Då sitter man här igen

Jag som trodde jag skulle lyckas vända tillbaka mitt dygn. Tji fick jag, e inte ett dugg trött! Älskling och pälsklingarna ligger och sover och här sitter jag och gör typ ingenting. Det är för varmt för att sova. Funderar på att fixa lite i min receptbok kanske. Just nu är allt huller om buller. Skriver ut och klipper ut så mkt recept hela tiden så det bara ligger på hög. Har köpt en fin pärm med hårda blad som jag har börjat klistra in i.. men limmet tog slut för sisådär 1 år sen (harkel), sen har det inte blivit mer. Men nu har jag köpt ett nytt lim, så det ska jag nog roa mig med ett tag!

Tjing så länge!

Det kommer ta en evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0