Bagsandfashion.com

Gick ju bra, RLS säger jag bara... sök för det Jennica, för i h-vete så du kan sova nån gång!!

Iaf, klickade hem den här klockan förut.

Jag o mina ugglor ;) Kommer antagligen sätta den i en silverkedja och använda det som halsband istället. Blir väl mitt fjärde eller femte ugglehalsband hihi. Love it! Detta kostar 129:- och kommer från min nya favoritbutik på nätet, www.bagsandfashion.com. Massor, och då menar jag verkligen massor, av snygga smycken, klockor, väskor mm mm. Superbilligt och dessutom fraktfritt! Allt är inspirerat av dem stora märkena, så om du precis som jag älskar billiga kopior tycker jag du ska ta dig en titt på sidan! Du lär inte kunna välja bland allt :) Men eftersom det är fraktfritt kan man ju alltid beställa igen. O igen. O igen. ;P

Nä nu ska jag göra ett nytt försök till sömn.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Det blev inget festande för mig i helgen, däremot så träffades jag och mina tjejer igår och drack några drinkar:D Vi lyxade till det på måndan sådär. Smakade en Margerita för första gången, och det kan jag säga blev nog den sista också. Urk!:/



Se till att komma iväg på nånting med sambon idag nu, jag vet själv hur svårt det är men det ger så mycket mer än att "bara" sitta hemma tillsammans. Och det är alltid trevligt med lite nya, gemensamma minnen:)



Kram

2008-07-15 @ 09:42:15
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0