Julen är över för denna gång..

God fortsättning på er! Hoppas ni haft en bra jul och att ni fått allt ni önskat er ;) Jag är fortfarande ett litet barn när det kommer till julen, julklapparna är det viktigaste hihi.
I år önskade jag och sambon oss endast pengar så att vi kan köpa oss en ny tv (vi har en tjocktv nu). Så det verkar som det blir både ny tv och ny tv-bänk nu i dagarna. Våran nuvarande tv och tv-bänk ligger nu ute på Blocket. Skulle va himla skönt att bli av med dem innan. Dels för att slippa ha dubbel uppsättning här hemma och sen för att slippa lägga till så mkt pengar själva. Har dock fortfarande inte bestämt mig för vad det blir för tv-bänk ännu. Bestå eller fläktskåp.. Vet iaf att den ska vara vit och vägghängd.

Hur mår ni efter julhelgen? Knasigt att den redan är förbi. Jag mår iaf hyffsat idag, har haft några dagar nu när jag mått skit. Men idag är jag mest täppt. Jag och älskling firar 6 år & 3 månader idag så nåt ska vi väl hitta på. <3

Har blivit dåligt med inredningsinlägg på sistone, men jag är snart igång igen! Har lite nytt att visa iaf :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: thessan

Grattis på 6-årsdagen! kram

2008-12-27 @ 12:20:41
Postat av: Mari

God jättetidig morgon!!



Va bra att ni fick så mycket pengar att ni kan köpa det ni önskar.



Köper ni Bestå slipper ni köpa toppskiva som man måste ha om man köper fläktskåpen. Vi har haft bägge delarna i denna familjen. Jag har Bestå och ungdomarna fläktskåpen. Lika bra förutom som sagt var toppskiva.



Då blir det en IKEA sväng nu då förstår jag. Har inte varit där sen innan jul.



Kram och ha en bra fortsättning. Nu väntar jobb idag.

2008-12-28 @ 04:30:27
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0