Ikea

Om 10 timmar bär det av mot Ikea igen. Denna gången får vi sällskap av min kära vän Cissi och hennes sambo och son :) Ska bli så skoj! Jag ska faktiskt inte köpa något speciellt, men något blir det ju alltid så det kommer nog ett inlägg om det här sen ;)

Förresten, jag har tänkt köpa tyg och göra en tillfällig fondvägg i hallen där ytterkläderna hänger. Jag skulle behöva hjälp med hur man på bäst sätt fäster tyget, någon som har bra förslag? Det måste vara slätt hela vägen från tak till golv eftersom hatthyllorna och skåskåpen kommer skruvas fast genom tyget. Skulle ju se konstigt ut om tyget sitter nån cm ut från väggen uppe och nere då. Min första tanke var att häfta fast det lite diskret, men det är betongväggar så den tanken fick jag släppa. Kommer iaf köpa tyg imorn och klura vidare. Har ni något förslag så hojta! :)

Hej så länge! O förlåt att jag inte svarat på era kommentarer.. det kommer! KRAM

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad kul med tyg som tillfällig fondvägg :)

Tyvärr har jag inget bra tips om hur du ska fästa det.

2008-12-13 @ 23:41:51
URL: http://josefinbrorhed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0