Vägning idag

Idag tror jag att jag är redo att ge upp allt onyttigt igen! Ställde mig nämligen på vågen i morse och den visade -1,3 kg sen sist jag vägde mig för två veckor sen och -1,6 kg sen starten för 3½ veckor sen! Så hade alltså bara gått upp några hekto nu då jag slarvat så dant den senaste veckan :) Bra, bra! Har dock inte fått tillbaka riktigt all motivation, men när jag vaknade imorse tänkte jag även på hur mkt ont i magen jag haft den senaste veckan. Knappt haft det alls dem 2-3 veckor innan då jag varit nyttig. Bara det ger ju motivation! För vem vill gå och ha ont i magen jämt liksom? Inte jag iaf.
Nej, här och nu bestämmer jag mig för att ta nya tag! Har ju bara varit borta ifrån det i ca en vecka, låter man det inte gå längre än så tappar man inte så mkt! Särskilt inte om man rörde på sig mkt innan, för då är ju kroppen inställd på att förbränna och fortsätter därför förbränna ett tag även om man slutar motionera och börjar äta onyttigt igen. Så högst en vecka tänker jag i fortsättningen tillåta mig att trilla dit igen! Helst inte alls naturligtvis.
Vill ju slippa prova tusentals jeans och aldrig kunna ha några!! Grr!!

Kommentarer
Postat av: madde

då kan vi ta tag i det tillsammans i morgon börjar jag oxå igen...har varit sjuk en vecka och då blir ju allt galet..men nu e jag frisk och då e det bara att köra igen :) kram

2008-08-28 @ 17:58:47
URL: http://alskadehem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0