Uttråkad AB

Det var länge sen jag kände mig så här uttråkad och rastlös. Känns för sent (läs: för mörkt) för att bege sig ut och gå. Älsklingen har sovit konstant idag med en paus för matlagning och sväng till affären. Så j-la tråkigt! Vi blev utbjudna till Linda o Pär ikväll men var tvungen att säga ifrån eftersom älskling bara sov o sov... o sov. O sov. Men förhoppningsvis ska vi dit imorn eller på söndag istället. Hoppas! Är så trött på att bara sitta hemma nu. Jag vill leva livet, känns som det bara passerar...
O så fick jag ett sms av Cissi förut om vad Wille önskar sig i doppresent. INTE kläder. Hm, jag som redan köpt doppresent. Ja, kläder förstås. Tyckte det va enklast och mest uppskattat eftersom dem växer så dant. Tji fick jag :P Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Skicka tillbaka? Kanske e nån som vill köpa? Haha.
Tänkte visa lite av kläderna jag skickade efter förut. Blir i nästa inlägg. Stay tuned ;)

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0