Tappat motivationen

Jag har totalt tappat motivationen till att gå ner i vikt. Eller, visst jag vill ju självklart fortfarande gå ner men jag gör inte längre nånting för att gå ner. Senaste veckan har vi ätit skräpmat tre ggr, godis och inte rört ett dugg på mig. Imorn har jag vägning och mätning. Jag känner på mig att jag har gått upp allt igen. Fan. Varför tappar man motivationen trots att man ser resultat? Hur dum får man bli! Jag är så arg på mig själv! Jag har så lite motivation just nu att jag inte ens kan säga att "jag tar nya tag imorgon!" Då är det illa... Men jag kommer igen, jag SKA gå ner 20 kg till nästa sommar, så är det bara! Vill vara fin på min systers bröllop. På fredag är det exakt ett år kvar, det borde väl gå? Även om jag fuskar i omgångar menar jag?

Jag har tyvärr inte samma tid att uppdatera bloggen nu när skolan börjat och jag dessutom har en gammal tenta som ska göras. Sen vill man ju umgås med folk mellan varven med :) Men jag ska försöka uppdatera en gång om dagen iaf så ni inte glömmer bort mig ;)

PUSS

Pssst. Idag är det bara en månad kvar till jag o älskling firar 6 år! <3

Kommentarer
Postat av: ida

Ja på ett år hinner mycket hända. hoppas du får tillbaka motivationen. vet hur det kan vara ibland. kämpa på:)

2008-08-28 @ 12:52:29
URL: http://www.idapersson.se
Postat av: sanna

Motivation ja...det är nog det lömskaste som finns. Ena stunden är den där, stark som fan, å nästa sekund är den som bortblåst. Det är förjävligt!

Jag försöker också att gå ned i vikt, har precis börjat, och bloggar även om detta.

Men, trots motivationens lömskhet måste man ändå försöka fortsätta. Du klarar det, det är jag säker på!

2008-09-27 @ 14:46:16
URL: http://naannii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0