Sovar-dag

Dags för en uppdatering kanske! Jag har varit riktigt trött idag så har inte orkat sitta vid datorn. Har bara sovit hela dan och kvällen. Blir så trött av att älsklingen sover när han har jobbat natt. Han sover fortfarande och sover nog för natten nu, men jag kände att jag behövde gå upp en stund. Hoppas jag kan somna sen bara...
Jag som skulle plugga idag. Nu känner jag mig inte tillräckligt pigg för det. Suck. Får aldrig in den där förbaskade tentan. Jag har sån fruktansvärt dålig självdisciplin. Vilket har visat sig på fler sätt dem senaste dagarna. Har börjat slarva med maten också, inte rört på mig samt ätit snacks. Idag beställde vi pizza. Well, 10 dagar till jag ska väga och mäta mig så jag hinner ju rätta till det ;) Imorn SKA jag börja igen...!
Nu tvn...
Tack för alla fina kommentarer om våran lägenhet! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Marielle

Är du med i viktväktarna eller nått sånt eftersom du håller efter med maten och sa du skulle väga dig om 10 dag? Tänkte om du har några nyttiga mattips:)?

2008-08-18 @ 21:58:45
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Här är en som varit sugen på pizza i dag. :) Har dock varit nyttig i några dagar nu och lite syns det allt på vågen. :)Hoppas nu man kommer ha karaktär att fortsätta! Känns som jag har en början till förkylning. Men jag e inte förvånad. Har ju stått på crosstrainern i tre dgr. :S Tål nog inte att motionera. :)



Lycka till med dina "nya tag" nu! Kram

2008-08-19 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0