Morsning korsning!

Hallå där! Idag är jag på lite bättre humör än igår, fast det kanske inte märktes så mkt i bloggen? :)
Idag kommer bloggen te sig lite som en inredningsblogg för jag har massor av idéer idag som jag tänkte dela med mig av :) Ni som inte gillar inredning får väl läsa någon annans blogg idag då hihi.
För övrigt har jag tänkt ha en pluggdag idag. Förberedde lite innan jag gick o la mig igår så nu känns det lite bättre och lättare på den fronten. Denna vecka ska den bara in! Annars kommer jag inte hinna söka csn innan skolan börjar.. kanske jag inte hinner ändå iofs, beror ju på hur snabb läraren är på att rätta den. Men då har jag gjort allt jag kan iaf!

O ni glömmer väl inte påminna mig om att jag ska cykla idag?! ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0