Mätt och belåten!

Har ätit lite dåligt idag. Ingen frukost, ingen lunch, knappt nån middag (lite pastawok från igår) så jag har i princip varit konstant hungrig. Därför lyxade jag till det lite idag och gjorde mig en dinkelpizza. Bytte även ut osten mot fetaost. Nyttigare och jättegott! Mina föräldrar var här förut och dem skulle hem och göra pizza så jag blev så sugen. Så jag letade upp en nyttig variant och jag hade sån tur att allt fanns hemma också.
Madde kunde inte ikväll så jag har varit själv, men hon är ledig mycket i veckan så ska ses då istället. Kanske en sväng på stan skulle sitta fint, länge sen nu! Får fönstershoppa dock.. o äta innan så vi inte hamnar på McDonald's ;)
Ska cykla sen också. Blev ju inget igår så kan inte skippa en dag till. Ska försöka cykla tidigare om dagarna, men det är lättast på kvällen tycker jag. Tyvärr. Men bättre då än inte alls antar jag.

Puss

Kommentarer
Postat av: melinda

oj 20 kilo är ju mycket!

haha det är så mycket jag har gått upp under min graviditet så jag ska oxå ner ca 20 kilo (vad jag hoppas på) Men de får ju ta sin lilla tid...

2008-08-10 @ 23:03:25
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Tack så mkt, du ska veta att det värmer!



förrsten, inte bra att hoppa över måltiderna så där flicka! hehe.. ta hand om dig du med!

2008-08-10 @ 23:03:39
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0