Inställt

Har ställt in både det ena och det andra idag för idag tänkte jag att jag skulle ha en riktig pluggkväll. Måste verkligen det! Skulle ut o gå med Hannah, på bio med pappa och mormor, till Madde på tv-kväll... men ja, tentan är viktigast just nu. Förhoppningsvis är det bättre nästa vecka (dock börjar Komvux men det är nog ganska lugnt första veckan).

Fick Mio-katalogen idag! Hittade massa inspiration! Nu vet jag hur jag vill ha det i köket (inget som kostar, snarare tvärtom), nu gäller det bara att övertala älsklingen ;) Fick även en idé till sovrummet, men får se hur jag gör med det... lite för färgglatt för mig, men man kan ju testa :)

Nu ska jag tillbaka till skolböckerna!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!

Hur går det med tentan?:)

Tack för rundvandringen i lägenheten, nu vet jag hur ni bor:D Har haft funderingar på att knäppa kort på våran lägenhet jag också, men det får bli en senare fråga. När vi har bytt lägenhet och fixat iordning så som vi vill ha det kanske:) Fast då måste vi förstås hitta en lägenhet först.

Kram

2008-08-20 @ 19:21:34
URL: http://inside.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0