Hemma hos oss-tema idag

Eftersom jag egentligen vill att den här bloggens fokus ska ligga på inredning (vilket den ju definitivt inte gör) så tänkte jag ha ett hemma hos oss-tema i bloggen idag. Låter det bra eller? Har ju knappt några bilder från lägenheten alls i arkivet så kanske det är dags nu? Eftersom vi snart ska måla om överallt och köpa nytt till sovrummet tänkte jag att det kanske är lite kul att se hur det ser ut just nu. Så det får bli ett rum per inlägg lite senare. Måste först plocka iordning lite snabbt här hemma innan jag kan fota ;) Hoppas ni har överseende med sovrummet bara som just nu är väldigt tomt.
Återkommer snart med bilder då!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0