Gomiddag!

Hallå där! Kom upp ganska skapligt idag ändå. Älsklingen har kommit på ett knep hehe. "Nu går jag strax till jobbet!" Vaaaa?? "Ja klockan är ju snart tre..." Haha, då vaknar jag till kan jag säga :P
Vad står på schemat idag då? Mjo, ungefär samma som igår minus dopet då. Kanske ska träffa Madde också. Hoppas på det! Annars blir det en lugn dag och kväll. Måste fixa med tentan idag. Drar mig för det just för att när jag väl sätter mig med den så kan jag inget och då blir jag ännu mer stressad. Måste promenera eller cykla idag också eftersom jag inte gjorde det igår. Ska lägga upp dopbilderna snart med :)
Nej, nu ska jag duscha och äta nåt! Hörs om en liten stund.

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja men det är klart :9

2008-08-10 @ 13:37:11
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Kartellbordet kostade 950 kr på Svenska hem. :)

Ha en bra dag! Kram

Postat av: Lina

Tänk vad tiden går fort. Känns som att det var igår som kissen fick plats i handflatan. Hur gamla är dina missar? I vilken stad är det ni bor? Jag är förmodligen helt trög som missat det =/ Ha en bra dag!

2008-08-10 @ 14:35:54
URL: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0