Förkyld!

Suck...  sa ju igår att jag kände att jag höll på att bli förkyld. Nu har den brutit ut! Fy faan. Jag är bara glad att det inte är så där hett ute längre, det hade jag inte pallat. Typiskt bara för dels att jag skulle börja röra på mig nu, sen att jag för en gångs skull ju faktiskt har en fullspäckad vecka nu. Måndag-onsdag ha barnen (hann ju ha dem idag iaf), torsdag-fredag till Stockholm och dop på lördag. Får väl se hur det blir med allt nu.. Jag brukar ju va sjuk så länge.. :(
Jaja, jag har börjat äta nyttigt idag iaf. Alltid nåt. Kommer rapport om det senare :)

Nu ska jag fortsätta roa mig med att snyta mig o glo på tv.. bläää.

PUSS (fast det kanske ni inte vill ha nån nu haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0