En bra dag helt enkelt.

Tjenamors!

I förmiddags var pappa här och gjorde mig iaf lite klokare på de uppgifterna på tentan som jag inte fattat nåt av. Så i helgen blir det råplugg för på måndag måste den va inne, då börjar ju komvux. Då vill jag ju kunna fokusera på det. Så jag har tre dagar på mig, lektionerna börjar ju inte förren på tisdag (om jag nu har nån lektion på tisdagar vill säga) så jag har ju hela måndagen på mig också. Måndag är det bara upprop och hämtning av schema. Känns skönt att jag kan fokusera på bara komvux ett tag, för min högskolekurs börjar inte förren i oktober eller nåt sånt eftersom jag gått halva den kursen och får tillgodoräkna delkurs 1 och 4. Vilket påminner mig om att jag måste maila csn om det ja...
Iaf, resten av dagen har spenderats med älsklingen och mamma o pappa. Har haft middag här hemma. Blev lax, kokt potatis och en kall sås med rom ;) Älsklingen fick laga egen mat, sånt man får ta när man är så kinkig så man inte äter fisk :P
Har pratat med systeryster idag med. Hon och Daniel (som hon ska gifta sig med och vi inte har träffat än) kommer hit nästnästa vecka :D Fatta hur glad jag är, då är det exakt två år sen jag träffade henne senast. Ännu längre sen pappa o dem träffade henne. Ska bli sååå skoj! :) Hoppas bara det verkligen blir av nu!
Nu ska jag fixa lite med tentan. Tjolahej!

PUSS

Mamma, pappa, syster, jag, bror jan -06, en av få ggr hela familjen är samlad! <3

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tack för din kommentar i min blogg :)

Ja , han är verkligen ett litet charmtroll ;)

Ja pojkbebisar är allt bra speciella, så mysiga!



Dina katter är så fina, som alltid.

O ditt hem :)

Kram!

2008-08-23 @ 11:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0