Dagens matintag/motion 9/8-08

Frukost: En Lingon Grova med kokt ägg o örtsalt
Lunch: Dopfika, dvs en chokladboll, en kaka och ett glas saft. Hm...
Mellis: En nektarin
Middag: Pastawok med rökt kalkon
Mellis: En banan
Kvällsmat: Två Lingon Grova med kokt ägg o örtsalt + en skål med naturell lättyoghurt med skivad banan och nektarin
Innan sängen: En nektarin
Motion/träning: Inte orkat idag, tar igen det imorgon.

Mja, stolt över mig själv att jag lyckades så bra under dopfikat iaf. Nåt vill man ju ta liksom, men höll mig från tårtan och alla dem andra kakorna iaf. För några veckor sen hade jag svullat kan jag säga.. Sen så behöver jag äta en rejälare frukost, I know...

Jämför man med hur mina dagar såg ut t.ex. förra veckan så är det här en hur bra förbättring som helst så jag är riktigt stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0