Dagens matintag/motion 16/8-08

Ojojoj, imorn får jag nog ta nya tag. Vilka dåliga dagar det har varit nu ett tag. Dags att skärpa till sig om det ska va någon förändring på vågen när jag har väg- och mätdag.

Lunch: Gårdagens tonfisksallad + en banan
Middag: Våran rätt. Dvs kyckling, wokgrönsaker, matlagningsgrädde med massa kryddor och couscous till
Snacks: Chips o dipp, cashewnötter

Kvällsmat? Ja det lär väl bli i natt nån gång...
Motion/träning? Ha, uteblev idag med...

Jisses vad jag är rädd för att trilla tillbaka till gamla vanor igen. Men nej, nya tag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, bloggdesign, tävlingar och mkt mer]

Vill du ha ny bloggdesign, har jag en designutlottning i min blogg om du är intresserad?

Sen har jag också en tävling om ett halsband.



Om du vill får också superduper gärna komma med förslag vad jag kan göra med mitt vardagsrum.(finns ett inlägg om det på min blogg)

2008-08-16 @ 23:54:39
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: C h r i s t i n e -

Hej, Jag kollar runt lite och tänkte ställa en liten fråga.



Vad läser du för sorts bloggar?

vad är det som gör en blogg intressant för dig?

2008-08-17 @ 01:01:05
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Ja ensamtid är faktiskt skönt. Nej nätterna är inte så rolig att vara ensam. Min sambo har ett par bortaresor kvar då han blir borta natten också, skittråkigt. Vad jobbar din sambo med?

2008-08-17 @ 12:43:48
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0