Dagens matintag/motion 13/8-08

Lunch: Gårdagens räk- och couscoussallad
Mellis: Två nektariner
Middag: Gårdagens räk- och couscoussallad + två Finn Crisp Multigrain
Mellis: Godis hihi *min godisdag*
Kvällsmat: En skål naturell lättyoghurt med skivad banan o nekatarin + två Finn Crisp Multigrain
Motion/träning: En kort promenad på ca 30 minuter

Jaa ni, det verkar inte som jag blir någe bättre på frukostfronten. Jag får ju inte sova om nätterna för min älskade lilla minikatt, så det resulterar i att jag ligger och sover halva dagen. Då är det ju dags för lunch...

Kommentarer
Postat av: Thina

Varför skulle jag det? Bara att ta ur om jag ångrar mig, läker isf ihop nästan helt...

2008-08-14 @ 00:28:02
Postat av: Roxanna

åå tack så mkt :D vad glad jag blir!



haha ja! det blir great! det ska jag nog också ha i framtiden ;)

2008-08-14 @ 10:10:22
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja precis, det är ju lite svårt att veta hur dets itter när man beställer.

Jo det är gott. Jobbigt att inte få sova på nätterna.

2008-08-14 @ 11:12:43
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: bee

Nej, jag tycker iallafall det är jätteintressant att läsa om! :) Själv har jag mer problem med onyttig läsk & energidrycker mer än med godis, och jag tycker du ska vara jättestolt över att du har minksat till godis en gång i veckan! :) Kram!

2008-08-14 @ 16:25:52
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0