Dagens lista

Dagens humör: Jag är nog ganska neutral som dem flesta dagarna =/
Dagens borde: Göra klart tentan en gång för alla!
Dagens frisyr: Krusigt uppsatt i en toffs.
Dagens klädsel: Än så länge mjukiskläder, men ska strax byta om..
Dagens planer: Laga mat till mamma o pappa (o ev lillebror) kommer :)
Dagens materiella vill ha: Ny säng!
Dagens längtan: Till tentan är klar och jag får min första csn-utbetalning.
Dagens fundering: Många tankar i mitt lilla huvud tyvärr..
Dagens beroende: Mina missar <3
Dagens tråkigaste: Att jag måste plugga.
Dagens roligaste: Att syrran skrev att hon o Daniel kanske kommer nästnästa vecka :D
Dagens personer: Älskling och missarna, alltid! <3
Dagens irritation: Ingenting idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0