Dagen idag

Hej hallå!

Jag har visst blivit riktigt dålig på att uppdatera. Too much to do ;)
Idag har jag varit hos Cissi o Wille. Blev en promenad på 2 timmar med stopp på Janne Banan, Netto, Rusta och Mio. Hittade en matta till sovrummet på Rusta som jag gick o köpte sen. När vi kom hem till Cissi försökte vi få lite fina bilder på Wille med dopklänningen när han låg på fårskinnsfällen, men han ville inte skratta för oss idag hihi. Ska be Cissi skicka några bilder sen så kan jag lägga upp dem här. Sen kom älsklingen och hämtade mig, så åkte vi hem och lagade lite couscouswok. Efter det åkte vi till Stanley's för han skulle tvätta bilen. Men jag orkade inte sitta och vänta där i en timme så jag promenerade bort till Rusta och köpte mattan. Så blev en till promenad på ca 30-40 min.
Har smaskat på lite godis nu så det tar väl ut promenaderna hihi. Men jag har bestämt mig för att äta godis när jag känner för det istället, för det är faktiskt inte så ofta längre. Jag går ju ner ändå liksom. Får se om jag cyklar lite sen också.
Pappa kunde inte komma o hjälpa mig med tentan ikväll så han kommer imorn på förmiddagen istället. Hoppas han kan reda ut det åt mig så den blir klar nån gång. Sen på eftermiddagen kommer han, mamma o kanske min bror och äter mat här.
Nu ska jag glo lite på tv och sen titta till tentan och göra det jag kan utan pappas hjälp.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0