Bara en lista till innan sängen...

Ta fram din mobil och gå in på kontaktlistan. Svara sedan på frågorna.


Har du kysst nummer 7?

Jao, hemnumret, så den ena med det numret har jag ju kysst ;)

Har du träffat nr 9 i veckan?

Näe, det var flera år sen sist (hundtrimsägaren)

Älskar du nr 10?

Japp det gör jag :) Min Cissi.

Är nr 11 en sötnos?

Japp :) Fortfarande min Cissi.

Är nr 15 din bästis?

Nej, känner henne knappt. (Emma)

Har nr 16 gått i samma klass som du?

Nej. (samlingsgrupp för familjen)

Brukar du hänga med nummer 19?

Haha jaa. (samlingsgrupp för flickorna)

Är nr 20 bra?

Jaa hon är super! (Hannah)

Gillar du nr 26?

Självklart! (farbror och faster)

Vet du om nr 31 har ett förhållande?

Haha, ja med min pappa! ;) (mamma)

När träffade du nummer 40 senast?

Typ -98. (Sanne, en kompis i Skåne jag kände på högstadiet)

Gissar att listan ser ganska annorlunda ut om jag inte räknar med samlingsgrupperna, men blir så jobbigt att räkna då, haha.

NUUUU ska jag gå och lägga mig. Natti!


Kommentarer
Postat av: malin

haha inte? hur kommer det sig? du får ta tag i det tjejen! :)

2008-08-08 @ 09:30:38
URL: http://passiontofashion.blogg.se/
Postat av: Thina

Vi firar farsan på söndag...

2008-08-08 @ 12:47:51
Postat av: ida

Rolig lista, den måste ja göra!

(har smygläst din blogg ett tag, kände att de va dax att lägga en liten kommentar iaf:P)

2008-08-08 @ 14:36:33
URL: http://www.idapersson.se
Postat av: Johanna

Tjo!

Åhnej, får hoppas att ni känner er piggare och friskare nu då, så att ni kan åka imorgon. Inte roligt att behöva vara hemma när man har planerat under en längre tid att åka iväg.

Ett tips för att slippa sötsug på tex kvällarna när man sitter framför tv:n och kollar på film, är att bunkra upp med grönsaker och någon god dip. Om du gör dippen av Alpro Soya istället för av gräddfil så blir den nyttig också:) [http://www.alprosoya.se/alpro/SEse/goodforme/index.html]. Eller så kan du göra iordning en fruktsallad, gott och nyttigt och du får den söta fruktsmaken att döva godissuget med (hihi, jag tror nästan att jag måste köpa hem lite mer frukt själv).

Om det inte blir Sthlm imorgon, vad ska du hitta på då?

Kramar

2008-08-08 @ 14:59:28
URL: http://inside.bloggspace.se
Postat av: ida

ja tyvärr är det ju så. har kollat in hos dig lite då och då eftersom ja läser mias blogg å du finns länkad där:P så nu kände ja de va dax att avslöja mig. haha. för tycker de e lite tråkigt med folk som återkommer men inte visar vilka dom är.

2008-08-08 @ 15:04:27
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0