Ny dator?

Jag funderar på att skaffa mig en ny bärbar dator, en mini. Jag behöver verkligen en ny och min sambo säger att den jag har nu kommer gå sönder när som helst. Den är sååå seg! Jag kan inte göra kollage längre (som ni kanske har märkt) för det tar ca 20 min att bara öppna upp Photoshop, sen tar varje grej att göra ungefär lika lång tid. Den jag funderar på är denna:

Den är så fin! Blir det någon så blir det antagligen den. Liten och nätt, bra pris (ca 3600:- med frakt) och VIT! Jag känner ju att det är mkt pengar för mig att lägga på en dator, men samtidigt sitter jag ju vid datorn hela dagarna så helt ointresserad är jag ju inte. Skulle jag inte köpa den nu när jag har råd och den jag har nu går sönder när jag inte har råd så kommer jag ju ångra ihjäl mig. Dessutom har älsklingen lovat att bidra med lite som present eftersom jag fyller år nästa månad. Så det är ju väldigt mycket som säger att jag borde slå till :D

Bild: OnOff

Kommentarer
Postat av: Liw

du ska inte ha någon mini pc, dem är inte bra.. du kan inte köra cd/DVD i dem.. det finns många bra bärbara pc nu för ca 5000:-.. satsa på det istället.



kram

2009-01-22 @ 11:00:19
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0