Gott nytt år!


Gott nytt år alla söta läsare, familj, släkt, vänner och bekanta! :) Vi hade en jättetrevlig kväll här hemma med både vänner och bekanta! Vi var 10 vuxna, 2 barn, 1 hund (ett tag) och så våra 2 katter då. Fullt hus med andra ord! :) Tack kära ni för en trevlig nyårskväll/natt!

Vi ska ta tag i alla sladdar till tvn nu i dagarna så jag kan visa bilder. Men vi är bortbjudna nu i tre dagar i rad så finns inte riktigt tid. Imorgon ska vi till en kompis och hennes sambo i Kisa, har inte träffat henne sen hon bodde hos oss i tre veckor i januari. Så ja det är nästan ett år sen.. Vart tar tiden vägen?!

Hoppas ni alla hade en trevlig kväll igår iaf!! God fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

< 26 år = Ungdom. Efter det är man vuxen.

2009-01-02 @ 17:54:57
Postat av: Johanna

Hej tjejen! Nu var det visst längesen jag skrev till dig:S

Allt bra?



Hoppas att du har blivit bättre i förkylningen, den brukar ju ha en tendens att hänga sig kvar ganska länge:/

Låter som att du haft en bra jul och nyår (trots att du inte gillar julpynt;) i alla fall.



Vad gör du i helgen?

Kram!

2009-01-02 @ 20:10:32
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Elin: Öhm, jaha?

2009-01-03 @ 01:52:46
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har fått en utmärkelse av mig så kika gärna in på min blogg :) Kram Emma och Nova

2009-01-04 @ 12:50:10
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0