Nya hus & ljus i kandelabern

Dessa underbara hus var det jag fick hem idag från Carlssoninterior! Så himla fina! Huserar just nu på tv-bänken men dem kommer säkerligen få flytta runt lite ;)

Har även köpt nya grå ljus till kandelabern.

Svårt att få en rättvis bild på denna skönheten tyvärr. Men skam den som ger sig ;)

Har även glömt att visa ljuslyktan jag köpte på Lagerhaus (eller har jag visat den?), iaf så var det detta ekollonet, som för tillfället inte har någon egen plats.. stackarn ;)


Har även köpt en ny vardagsrumsmatta samt flyttat in den gamla i sovrummet, så förvänta er fler bilder efter helgen :) Nu blir det städning, planering, fest och baksmälla (?) i några dagar.. hihi.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mari

Låter härligt med baksmälla............fast det kan det vara värt ibland.



Husen är jättefina men sen ska man ju ha plats oxå och det har jag inte. Har redan för mycket i skåpen.

Får väl bli loppis framöver igen. Har varit och lagt husen i varukorgen men ångrade mej....



Ghosten är superläcker, såg den i skyltfönstret på IRE igår.....fick ha begär där oxå.



Ha en bra dag i V-vik!



2009-02-06 @ 06:22:25
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Oj vad mkt fina saker, är jätte förtjust i de där små husen, de är så fina!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

2009-02-06 @ 14:05:03
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: Thessan

Vad fint! Ett sånt stort hus har jag också, det lyser jätte fint!

2009-02-06 @ 19:02:19
Postat av: Hanna

Hej Jennica! Vet inte om du minns mig, vi brukade maila till varandra för ett antal år sedan. Har kikat in på din blogg lite då och då och jag måste säga att ni verkar ha det jättefint hemma. Du har verkligen sinne för inredning! Sköt om dig! Kramar

2009-02-07 @ 11:20:50
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Malin

Vad skoj att du är nöjd med dina hus:) Kram på dig!

2009-02-09 @ 00:50:20
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0