Liten update på läget ;)

Känner att jag är lite dålig på att uppdatera. Det beror för tillfället på att det inget finns att visa direkt.. Däremot händer det lite mer i början på nästa vecka. Idag har vi nämligen varit och köpt 10 liter vit färg så imorgon drar vi igång med målandet av vardagsrummet (och kanske kontoret)!! Yeay! Dessutom, har vi månadsdag på måndag och tänkte fira det med att åka till......IKEA!! :D Jag har bestämt att jag ska ta dem pengarna som jag hittills sparat ihop till skänken och köpa sånt vi "behöver"... en hallspegel har vi saknat ett tag nu t.ex så det hoppas jag finns inne på Ikea, sen behöver vi ju en golvlampa till vardagsrummet eftersom den vi har nu ska in i sovrummet. Plus att vi köpte färg idag för dem pengarna. Sen vore det ju trevligt att få upp nånting på väggarna i hallen och köket. Lite väl tomt där nu. Så ja, pengarna "behövs" ju till annat. Men kanske bli lite över, sen så säljer jag ju rätt mkt på Tradera just nu så får nog ihop till den där skänken i sinom tid ändå ;)

Japp, det va en liten update på läget iaf :)

Kommentarer
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Ha en bra dag och vecka:) Kram

2008-10-27 @ 08:34:43
URL: http://thisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0