Lite förseningar

Tyvärr hann jag inte ta kort på lampan idag innan det blev mörkt. Får ta det imorgon, men det är väl bäst att jag inte lovar något ;) Hann dessutom bara göra en av tavlorna igår, tänkte göra den andra ikväll. På söndag ska vi låna hem en slagborr så bilder på dem kommer tyvärr inte förrän på måndag. Håll uuuut hihi ;) Kan ju iaf säga att tavlorna blir skitfina, e så nöjd med den jag gjorde igår och den andra kommer ju bli typ likadan! Sen så ska vi nog köpa färg imorgon, så vi kan börja måla vardagsrummet snart. Längtar! Så det kommer nog hända en del i bloggen framöver :)

Nu blir det fredagsmys med älsklingen o pälsklingarna framför Idol och massa onyttigheter ;)


TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, hoppas verkligen de slipper bli mer sjuka.

Jo, är väldigt stolt över min cykelkärra (och ännu stoltare lär jag bli när den kommer!). Betalade 900 för den, och frakt 200, så 1100 totalt. Men känns överkomligt. Den billigaste nya vi hittat innan är biltemas och den kostar 990, å då är det en budgetvariant utan styre så man kan köra den som vagn. Den vi köpt nu skulle jag tro kostar iaf 1500 minst i butik, troligtvis mer. denna skickas från nederländerna, så därför blir det billigare för av nån anledning är allt mycket billigare överallt förutom här...

2008-10-17 @ 22:22:57
Postat av: Madde

Just det, måste berätta. Alicia sa för en stund sen att hon ville åka hem till jennica och christoffer och att hon då skulle ge dig en stor kram!

Söt hon e lilla sjuklingen.

2008-10-17 @ 22:24:31
Postat av: fanny

har ingen aning faktiskt ^^ men det struntar vi i. ska ändå bytas ut till en säkerhetsdörr så småning om :) fint det blev med kivisarna. jag ska till åhlens imorgon och shoppa fler! :) puss&kram

2008-10-17 @ 22:25:08
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad fina Kivilyktorna var. Härlig färg! Vad ni verkar ha många projekt på gång - spännande!



Trevlig helg! Kram, Sofie

2008-10-17 @ 23:18:48
URL: http://syssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0