Väggord

Jag funderar på om det skulle räcka med att bara ha ett (ganska stort) väggord ovanför soffan. Vad tror ni om något liknande detta?

Säkert felstavat osv så bry er inte om det, kanske inte ens ska ha just den texten isf, jag bara gjorde ett förslag i ps för att se hur det skulle kunna se ut. Vad tror ni? Det står mellan detta, två stora tavlor med några fräcka posters i eller en vit tavellist med några ljuslyktor och bokstäver på. Mer förslag mottages gärna, e så ivrig att bli klar med vardagsrummet nu när tygerna har kommit! :D

Kommentarer
Postat av: JKHB design

Jag tycker det där ser jättefint ut :)

Snyggt att HOME var så stort och texten under mindre.



Så jag röstar på väggord!



Kram Josefin

2008-11-03 @ 15:22:17
URL: http://jkhb-design.blogspot.com
Postat av: elinda

Jag tror det där skulle bli alldeles galant :)



kram elinda :)

2008-11-03 @ 16:37:45
URL: http://elindalalala.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Det ser verkligen jätte fint ut med det där väggordet, det tycker jag absolut att du ska ha =)

Jätte fint vardagsrum du har fått till!

Kram Rebecka

2008-11-03 @ 21:17:13
URL: http://roomdesign.blogg.se/
Postat av: fanny

visst ser det gott ut!! ska fixa ihop detnågon kväll och mumsa på :) jag ska nog också skippa kokos. kan inte komma ihåg att vi använde det :P jag skrev om människor i allmänhet som snackar skit. inte just om bella. jag tål bara inte människor som smutskastar andra.. vad är grejen lixom? :) hoppas du mår bra. jag tycker om dig och din blogg med :D kram

2008-11-03 @ 21:50:03
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: elinda

Haha ja trillat i har mina gjort varsin gång ;) men aldrig mer tror jag ! nu är dom oerhört försiktiga och kikar först upp från kanten och kollar läget om "kattlådan" är där den ska vara. Sen hoppar dom upp =) Grejen är den att lådan ligger alltid på toan, så ifall man själv ska dit så är det bara att lägga ner den och sen sätta tillbaka den jämt så den alltid finns där :)

2008-11-03 @ 22:07:01
URL: http://elindalalala.blogg.se/
Postat av: Maria

Ser jättefint ut med väggordet. Trodde först att det var äkta :]



Synd att du inte kan ha äkta blommor framme. Våran katt bryr sig inte om dem, så det får man väl vara glad för. Men om du ställer blommor där inte de kan nå dem, vill de ändå komma åt dem då?



Nå, va pysslig du är som fixar o donar och gör fint i lägenheten. Jag vill också! :]

Men imorrn åker jag till Ullared så då ska jag nog kunna hitta lite kul till hemmet :]

Ha det fint tjejen! Kramar

2008-11-04 @ 09:59:44
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Ser jättefint, röstar på väggord:) Fint ni börjar få det nu:)Kram

2008-11-04 @ 10:12:34
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det hade ju blivit supersnyggt med ett väggord där! Najs! :D

2008-11-05 @ 20:18:57
URL: http://femtioniokvadrat.blogg.se/
Postat av: Sophia

Supersnyggt enligt mig! :) Bryter av läckert mot det vita och fräscha.

Vad snyggt det var med allt så vitt förresten, jag skulle också vilja.. men vågar man? :) Jag har också katter, syns inte allt så mkt, typ hår och smutsiga tassar? Men ååh, det är ju så snyggt, man får väl köra tvättmaskinen ofta!



Jag hittade förresten en rätt kul sida på nätet så jag surfade runt på olika inredningssidor (var bland annat genom min inredningssurfning jag hittade din blogg... och fastnade :))



http://www.inredningsskolan.se/simulator/



Man kan inreda ett rum, typ vardagsrum, och sen får man idéer och tips! Rätt kul att pyssla med om man har en halvtimme över tycker jag!



Lycka till med väggmålningen! :)

2008-11-06 @ 21:35:23
Postat av: Jennica med vit inredning

Sophia: Tack så jättemkt! Tycker det är så himla skönt med en vit bas så man kan byta ut färgerna lättare. Men jo, det är lite som du säger. Nu är mina katter inne så några smutsiga tassar får inte just vi, o vita är dem med så håren syns inte heller ;) Dock kan jag tänka mig om man har utekatter att det kanske inte är så bra med en vit soffa eller en vit matta. Det vi har problem med är att dem t.ex spyr på mattan, o en av våra katter kissar på golvet o så händer det att hon går i det och då blir det ju kisstassar i soffan. Men ska man ha en vit soffa ska man definitivt ha med avtagbarklädsel som går att tvätta i tvättmaskin, absolut inte fast klädsel eller kemtvätt. Men det tycker jag man ska ha vare sig man har katt, hund, barn eller bor själv för man kan ju spilla osv också :) Våran blir tvättad en hel del kan jag säga :)

Den sidan ska jag absolut kolla in! Tack för tipset! Ingen blogg som man kan gå in o kika på då? :) Blir ju nyfiken på vem du är :)

Kram

2008-11-06 @ 22:07:24
URL: http://catylicious.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Har ju skrivit det innan men jag vill göra det igen. Tycker det är så fint med det orange till det vita. :) Ser så fräscht ut. :) Kul att du vågar testa lite "nytt" som du inte är van vid. =)

2008-11-19 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0