Tre. Three. Trois.

Tre saker jag går igång på:
Vackra inredningsbilder. Spinnande katter. Kärlek.

Tre saker jag inte kan vara utan:
Mina nära och kära. Mina katter. Inredning.

Tre saker jag ångrar:
Alla onödiga saker jag slösat pengar på. Att jag inte gick någon annan linje på gymnasiet. Att jag inte skött/sköter mitt hår bättre.

Tre saker som gör mig glad:
När katterna möter mig i dörren när jag kommer hem. När människor jag tycker om visar att dem tycker om mig. När jag gör någon annan glad.

Tre saker som gör mig arg:
Folk som anser att djur inte har något värde/har mindre värde än människor. Att det inte finns jobb till alla. När saker man sett fram emot inte blir av.

Tre människor jag beundrar:
Christopher - bäst på allt! Sophia Bush - både vacker och begåvad! Mina föräldrar - för att dem stog ut med mig och min bror ;)

Tre saker jag skulle vilja göra:
Bygga vårt drömhus. Skaffa fler djur. Jobba med inredning kombinerat med något inom djur.

Tre maträtter eller ingredienser i köket jag gillar:
Räkor med rom, gräddfil och rödlök på antingen våfflor, rostat bröd eller i krustader *beroende*. Wok med kyckling och couscous. Lax med valfritt tillbehör.

Tre TV-program jag ser:
One tree hill. Våra bästa år. Desperate Housewives.

Tre saker på önskelistan:
Bumling. Kattunge. Ett jobb...

Tre bloggar jag inte kan vara utan:
Finns så många bra! Den enda jag inte kan vara utan är väl egentligen min egen.

Tre bloggar jag utmanar:
Alla som känner sig manade ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ert överkast, vart har ni köpt det? Tacksam för svar =) Ha en skön torsdag! Kram

2008-11-06 @ 15:22:57
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack snälla för ditt snabba svar, ska genast bege mig till Hemtex =) Sköt om dig! Kram

2008-11-06 @ 16:33:03
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Lotten

Hejsan! Vilken fin blogg du har ;-) Tack för kommentaren hos mig.

Ja, jag gör på tavlan på beställning. Jag har bara gjort den i det klassiska röda hittills..... vilken färg har du tänkt dig? Vad beträffar storleken så skall jag kolla upp 60 x 60 oxå åt en annan tjej...



Maila mig på [email protected] om du vill veta mer!



Ha en bra kväll! / Lotten

2008-11-06 @ 16:57:47
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Anna

Det vita var tillfälligt slut i den Hemtexaffären jag var i, fanns bara svart just nu och så hittade jag det grå och så fick det bli det =) Kram kram!

2008-11-06 @ 22:18:42
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Mari

Kul läsning...själv orkar jag inte med att sånt just nu är ju lite halvt bloggtrött.



Kram och ha en bra dag!!

2008-11-07 @ 05:54:21
URL: http://marityrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0