Irriterande

Jag har bilder att visa och saker att fota, men tror ni inte att kamerasladden är borta.. riktigt irriterande! Letat sen igår, fattar inte vart den tagit vägen!

Iaf så köpte jag en till orange lykta och jag har även tagit bort handtagen på dem. Det blev mkt bättre! Sen kom mamma med en lampskärm till mig igår! Åh så glad jag blev! Den är fortfarande liiite liten, men nu har jag iaf rätt form på min kejsarlampa :D Tack snälla söta mamma! Den kommer nog få hänga i hallen sen för där passar den perfekt storleksmässigt. Men tills vi gör iordning där så får den bo i vardagsrummet. Bilder kommer tidigast imorn för även om jag hittar sladden idag så är det ju för mörkt nu för att ta bilder. Helt sjukt, klockan är 14.15 och det är för mörkt.. snart är det vinter!

Iaf, hittar jag kamerasladden idag får ni iaf se bild på hur det blev med två orangea lyktor :) På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0