Picknick

Hej alla glada! :D

Idag har jag och Christopher haft picknick med barnen på en stor kulle här i området. Mysigt! Sen softade jag o Isabell på filten medans Christopher och Alicia sparkade boll nere på fotbollsplanen. En sväng i lekparken blev det med!

image35
Katträff på trappan! Bara Kurredutten som fattas...
image36
Alicia tittar på nyckelpigan.
image37
Picknickmys!
image38
Alicia hugger in och Isabell är lite törstig :)
image39
Sööööööt!
image40
Ute o går med syrran högt upp på kullen :)
image41
Christopher, Isabell och Alicia
image42
Alicia plockade "blommor", först va dem till mamma, sen till mig,
sen till Christopher.. sen slängde hon dem på marken haha.


Nu ska vi snart äta. Har handlat grejer så jag kan baka också, får se om jag orkar ikväll dock.
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0