Tröttare än tröttast

Jag har gnällt på älskling för att han sover så mkt nu sen han började jobba. Nu förstår jag honom. Jag har jobbat en dag och känner mig heeeelt död. Först sov jag till typ 13.30 idag, sen somnade jag igen runt 17 och vaknade 20.30, och då kände jag att jag skulle kunnat gå och lägga mig för natten. Herreguuuud. Dessutom värker det i muskler jag inte ens visste jag hade. Haha. Otränad, svar ja.
Har inget internet på min dator just nu, därav den dåliga uppdateringen idag. O ja, för att jag har sovit då. Nu sitter jag vid älsklings datorn, men det känns inge bra att sitta inne på kontoret. Blivit van att kunna sitta vid tvn med min bärbara. Så ska nog sluta nu.. Hörs igen när mitt internet är tillbaka!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vi var på mio och kollade idag. Det var nog bara sommarrea och inte som de ska sluta sälja soffan. Men blev väldigt besviken på den. Inte alls lika skön som jag trott. Den på bolagret är mkt skönare, så antalgigen blir det den istället.

2008-06-22 @ 13:35:04
URL: http://www.jossefinast.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0