Kattutställning

Imorgon skulle jag vilja åka till Kalmar och titta på kattutställningen, men älskling verkade inte så intresserad av det så jag slutade prata om det. Kostar ju ganska mycket att åka dit, så det får bli en annan gång. Men det hade varit skoj, särskilt eftersom det även var huskatter imorn.
Nu håller jag på och tvättar, fattar inte hur det kan bli så mkt tvätt när man tvättar hela tiden. O så har vi en kycklingpaj i ugnen som vi ska äta med vitlöksbröd och cider. Fira våran månadsdag lite :) Bara tre månader kvar till vi firar 6 ÅR nu, helt otroligt! Skulle så gärna vilja åka till Rom eller Paris då, men pengar, pengar :( Kanske om det ordnar sig med jobbet och vi båda har en bra inkomst i höst. Vi får se helt enkelt :)
Nä nu ska jag stoppa in en sista omgång tvätt i maskinen. Hörs senare!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0