Ibland är man produktiv ;)

Har hunnit med det mesta idag. Har tvättat, städat lite, diskat, bakat muffins och gjort cheesecake. Allt utom att plugga. Mindre bra. Fick mail från läraren i en annan kurs idag att jag inte skickat in dem två sista uppgifterna. Gaah, jag blir galen. Vill bara va klar, så jag kan njuta av att inte ha nåt att göra fram till jag börjar jobba. På tal om jobb, så måste jag ut dit tidigare imorn. Får gå upp 8 och va där ute senast 9 istället, pratade nämligen med Madde förut och jag ska ha barnen 10.30. Nervös för att åka ut dit imorn. Ingen aning om vart man ska gå in eller hur chefen ser ut.. bara pratat med honom i telefon. Tur att han är världens trevligaste iaf! :)
Recept på cheesecaken får ni imorn. Den ska ju stå i frysen nu över natten så får ta bild imorn. Inte mkt att se iofs.. ser ut som glass i en vanlig plastburk, haha.
Nu ska vi äta tomatbröd och muffins, sen blir det väl att slökolla lite tv innan sängen!

Nattikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0