Dags för sängen

Funderar på att gå o lägga mig. Bara går omkring och oroar mig och drömmer om ett bättre liv, haha. Lika bra att sova då. Eller åtminstone lägga mig o kolla på tv, lika gärna som å sitta här. Måste bara ringa älskling först o säga gonatt och fixa iordning lite. Tänkte komma upp skapligt imorn och plugga lite, sen vid 4-5 ska jag ut till Linda. Så länge sen vi sågs nu!
Hämtade förresten ut ett HM-paket idag, men var inget speciellt i, kanske visar det imorn då jag ska hämta ut klänningarna från Haléns. Som jag iofs inte vet om jag kan behålla nu när jag inte vet om jag får jobba mer...? SKITJOBBIGT!
Jaja, som sagt, bara oroar mig så lika bra å sova :P

PUSS o natti :)

Bianca med tungan ute, bara en kattunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0