Antagningsbesked

Fick antagningsbesked 1 nu från VHS. Men eftersom jag skickade in ansökan för sent (som vanligt!) så får ju inte jag veta om jag kom in förren i antagningsbesked 2. Men jag sökte som vanligt några kurser som man har säkrad plats på så jag vet ju att jag hur eller hur kommer plugga. Plus att jag kom in på några kurser på komvux. Nu gäller det bara att fixa den här tentan jag har med så jag kan få csn. Jobbigt att plugga om man inte får några pengar. Känns inte lika motiverande då på något sätt. Sen så vill jag ju självklart hjälpa älsklingen med ekonomin (jag bor ju också här liksom!).

Vad har ni för planer för hösten? Ni som inte har fast jobb eller fortfarande går i skolan vill säga. Helst skulle jag vilja jobba eller utbilda mig till något ordentligt, men man får ta det som det kommer..

Puss, ska snart sova tror jag.. vi ska ju åka nånstans imorn.. sugen på en minishopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0