Tjohej!

Jag är frisk och det är fredag! Bra va? ;) Älsklingen gick precis till jobbet. Oj, han blir nog lite sen ser jag nu... Men dem ringde för två timmar sen och frågade om han kunde jobba (15-24) ikväll och imornkväll (han fick alltså bara vara ledig tre av dem fem dagar han hade ledigt). Vi ska ju på dop imorn vid halv 1, tyvärr ligger det ju inte i stan så det blir en blixtvisit. Men huvudsaken vi hinner va med i kyrkan och ge present. Hoppas ni förstår, Cissi o Fredrik, men jag tyckte inte han skulle säga nej till helg-OB när han blir arbetslös om en vecka igen. Vi har helt enkelt inte råd med det. Vi kommer ju iaf! :) På ett sätt var det ju bra att vi inte åkte till Stockholm då för då hade han ju inte kunnat jobba ikväll. Man får se det positivt :) Nästa vecka är hans sista vecka och då är han bara ledig en dag. Hoppas vi kan hitta på nåt då.

Tänkte ta mig en promenad sen om regnet håller sig borta. Annars får det bli motionscykeln. Det som är så bra med att älskling jobbar kväll nu (i fem dagar) är att jag lättare håller mig ifrån godis och sånt (hur ska detta gå på dopfikat?!) för då åker vi ju inte och handlar snacks sent som vi brukar :) Great! En liten gratispush liksom ;)

Nej nu ska jag lägga ut alla grejer på Tradera, gjorde aldrig det igår. Sen ska jag ge mig på tentan igen. Gjorde det igår med men fastnar direkt. Det är så svårt!!! :(

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Thina

Ingen aning, återkommer om tid, när jag vet...så får vi se..kram

2008-08-08 @ 16:21:20
Postat av: Thina

Efter fyra blir det nog, så vill du hitta på något på fm då lr? innan tre iaf...

2008-08-08 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0