Gomorron ;)

Ja för mig är det iaf näst intill morron. Har varit vaken 1½ timme iofs, men älsklingen gick precis upp. Han ska ju jobba i natt så han behövde ju sova + att han nu har jobbat 7 dagar i rad... bara 2 kvar nu då ;)
Ikväll kommer Cissi, Fredrik och lille Wille :) Ska bli så himla skoj! Ska köpa hem lite snacks tänkte jag. Det är inte ofta vi får finfrämmande så tänkte att det får bli snacks ikväll ;) Får köra lite extra på cykeln sen ikväll hihi. O imorn :P
Annars hade jag tänkt hinna till stan och köpa dem där tröjorna jag spanade in i torsdags... men det stänger ju om en timme så det hinner vi kanske inte. Men en sväng till Jysk ska vi iaf o kolla byråerna och lakan. Kanske en sväng till Lager 157 oxå.
Hinner nog inte skriva mer idag innan dem kommer så vi hörs senare ikväll eller i natt. Lär väl va uppe länge eftersom jag är ensam ;)

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Camilla (MYRRAH)

ja vi får hoppas det.:) Kanske pröva poolia?

2008-08-16 @ 14:17:45
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Roxanna

hehe det är ju asbra ju! :D det är lite samma sak med min familj, min mamma och mormor ser också yngre ut än vad de egentligen är =) så man får ju hoppas att det blir likadant för en själv =)

2008-08-16 @ 14:44:45
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: ja men skönt när det är gjort sen i alla fall. jag får aldrig nått gjort när min sambo är borta för då kollar jag på alla mina favoritserier haha. nej men brukar få undan en hel del :) var ute igårkväll med tjejerna.

2008-08-16 @ 16:49:31
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0