Dumma mig!

Usch då, 3 dagar sen jag uppdaterade här. Igår och idag har jag inte haft någon dator (den stationära räknas faktiskt inte ;)) så då har jag inte kunnat skriva + att jag haft sååå mkt att göra med tentan. Har lite smått panik nu eftersom första arbetet på komvux ska va inne om en vecka också. Vill bli klar med den här tentan så jag kan börja med det roliga pluggandet. Dvs engelska (som jag älskar!), bokföring och företagsekonomi (kanske man kan starta eget sen hihi) samt matte (som jag hatar men måste ha!). Allt fokus ligger ju just nu på tentan eftersom jag gärna vill ha en inkomst i höst, ehh jaa ;P
Ska försöka bättra mig med bloggen (har ju tappat massor av läsare tyvärr), men den är inte lika rolig nu när jag inte kan ägna mig helhjärtat åt inläggen. Fortsätter smyga in hos er och läsa så länge, även om jag faktiskt blivit lika dålig på det nu :( Dumma mig.
Mja, detta inlägget blev ju inte alltför roligt, men jag hoppas ni fortsätter titta in här iaf för innan ni vet ordet av så är den tillbaka på samma nivå som innan igen ;D

Puss sötnosar!

Oj vilken gammal bild jag hittade på Cissi o mig... typ 2003? 2004?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0