Ny lykta

Idag när jag var på stan med Linda letade jag efter ett oranget blockljus, men det fanns ju naturligtvis ingenstans. Däremot kom jag hem med denna lyktan som fick en plats i vardagsrumsfönstret. Dock funderar jag på att köpa en till för det ser lite pluttigt ut, samt ta bort själva handtaget för det känns inte riktigt som min stil. Men vi får se, kanske ser konstigt ut utan. Nåt annat jag borde göra nu när jag börjat använda mig av färg i inredningen igen är att byta ut alla orkideér till vita. Det skär sig liksom lite med lila och vinröda blommor till det orangea ;)

Observera lillkatten :) Hon sitter på balkongen och tittar på storbildstv ;)

Ikväll ska jag fixa med alla nya tyger och så, så imorn blir det förhoppningsvis bilder igen :D

Kommentarer
Postat av: Mari

Har du när till IKEA? Där finns orange blockljus, har sett det lite överallt synd man inte kunde skicka ett till dej, så senast igår på IEMS.

Har du kollat Hemtex och Village om de finns hos dej har för mej jag sett i nån av dessa affärer oxå iaf Village.



Kram och ha en bra dag!!

2008-11-04 @ 17:34:21
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Mari

En lite fråga bara si så där: Bor du i Västervik?

Jag har hela släkten där.



Har besökte en och annan inredningsaffär där finns iofs inte så många....

2008-11-04 @ 17:40:40
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: JKHB design

Hehe, katten va riktigt söt där ute på balkongen! :)



Kram Josefin

2008-11-04 @ 18:16:20
URL: http://jkhb-design.blogspot.com
Postat av: Mari

Hej!

Kul att du gillar mitt sovrum, själv är jag oxå nöjd.

Har du varit på Nordiska där brukar de ju ha en massa saker, kommer nästan alltid hem med nåt därifrån.....sen gillar jag affären som ligger mitt över där Lindex och det ligger, wow, gick där inne länge nu när jag var där i slutet på september på bröllopsfest. Sen hade de ju fått en affäre inne i Lindexhuset som oxå hade en massa fint, första gången jag var där.



Ha en bra dag! Kram!

2008-11-05 @ 04:27:11
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Mari

Kollade lite i din blogg och hittade Törnsfalls kyrka, min moster har sin stuga där och min morbror bor mitt rätt över gatan vid kyrkan. Så i Törnsfall har jag tillbringat alla mina somrar när jag var barn. Var där senast i Juli och samt i Västervik på MC dagarna och nu i september så det blir några resor per år. Längtar tills nästa gång, snart hoppas jag.

Min mamma är född i stugan där.



Kram!

2008-11-05 @ 05:54:19
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Ser riktigt fint ut med orange till:)Jag är lika dan när det gäller blommorna så byt ut:) Kram

2008-11-05 @ 09:15:56
URL: http://thisis.blogg.se/
Postat av: elinda

Vilken söt lykta :D skulle också behövt nån sån där liknande i orange till köket. Men det får hamna på min önskelista.. stackars mamma och pappa säger jag bara! över 1000 grejer jag önskar mig känns det som haha ;)



Men det där om litter kwittern. Jag är också väldig överbeskyddande mot mina små också, nästan för mycket haha. Men hur som helst så när man börjar med den vanliga så finns ingen risk att dom ramlar i toan, dock bara risken att ha kattsand över hela golvet.. men den risken tar jag ;) när dom väl lärt sig vars den är ( har våra gjort nu) så har vi bytt till den med ett litet hål. Dom brukar nu bara stoppa ner skallen och undersöka vad tusan det är för något hål.. sen bara kissa och bajsa på kanten eller i hålet ( bara bra ) och skulle dom mot förmodan ramla i så är det busenkelt att ta sig upp, bara lite äckligt att pussa på dom efteråt hihi =)



haha världens längsta kommentar antar jag.. men men

kram elinda =)

2008-11-05 @ 17:26:53
URL: http://elindalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0