Sophia Bush

image13
Min stora förebild är supersöta Sophia Bush. Älskar hennes klädstil, hennes hår, hennes skådespelartalang, ja allt!
I mina ögon är hon helt perfekt. På bilderna i min header har min fina vän Cissi (som är lika söt som Sophia hihi) gjort ett bra försök till att få mitt hår lika mörkt och vågigt som Sophias. Jag tycker hon lyckades riktigt bra! Tyvärr var ju inte lockarna permanenta, färgen försvann ganska fort och jag min dumbon klippte av håret. Hehe, så kan det gå. Men jag är väldigt nöjd med bilderna som togs den kvällen iaf. Det blir nog en färgning och kanske en volympermanent vad det lider. Älskar som sagt det där mörka lite lockiga håret!

            Visst är hon vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0