Bunkrar inför hösten

Oj va dålig jag har blivit på att uppdatera! Himla dålig stil asså ;)
Men jag har verkligen inget att skriva om nu... det står liksom still, kommer inte ens på att jag har bloggen förren vid den här tiden på dygnet. Haha.
La en beställning till HM förut. Blev väääldigt mycket, men kommer ju säkerligen skicka tillbaka hälften. Brukar ju bli så. Men jag hoppas jag kan ha kjolarna iaf. Tänkte bunkra upp med massa kjolar och strumpbyxor till hösten. Jag använder ju inte byxor längre (har inte ett enda par jag kan ha!) så måste köpa lite tjocka strumpbyxor o sånt. Gillar modet vi har nu, passar mig utmärkt! :)
Nu ska vi åka till affären, ska bara lägga upp ett litet grattis-inlägg till en viss liten unge först ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0