Dator beställd!

Nu mina vänner har jag klickat hem en ny dator. Det blev inte den jag visade, det blev en liiite större och 500:- dyrare. En del tycker att mini-PC är skit men älsklingen har godkännt den och eftersom jag litar blint på min lilla datanörd så vågade jag mig på en beställning nu! Vill ha en liten som är lätt att flytta runt på och lägga undan. Man ska ju inte gå efter vad alla andra tycker heller :)
Denna blev det:

Så snart kan jag göra kollage igen och då blir det antagligen roligare att blogga oxå! :) Hoppas, hoppas, hoppas att jag inte känner direkt att den är för liten så den åker tillbaka igen, men det blir nog bra. Nu har jag iaf länsat stor del av sparkontot. Känns ju sådär.. men det var ju välbehövligt med en ny och att dela dator funkar inte här hemma eftersom vi båda sitter typ dygnet runt ;)

Bild: Dustinhome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0