Utmaning

Hittade en utmaning inne hos Roxanna:

1. Vilken mat äter du ofta?
Couscouswok, min absoluta favorit! Couscous, kyckling, Findus wokgrönsaker och röda linser.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Jag sitter nog, tyvärr. Borde bättra mig, I know!

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I soffan eller som nu, vid köksbordet. Men bloggar gärna samtidigt som jag kollar på tv.

4. Köper du ofta triss?
Nej aldrig, man vinner ju aldrig mer än vad man gett för lotten ändå.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Londonresan med baby! <3 Vill tillbaka!

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Femman skulle jag tro, men mycket på trean också.

Jag utmanar: Alla som vill! Let me know when you´re done :)

Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej hihi vad kul =)

2008-09-04 @ 00:46:28
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0