Tips på posters?

Jag skulle vilja ha lite tips på hemsidor som säljer (billiga) posters? Letar nämligen posters i storleken 50x70cm till sovrummet. Har två svarta ramar som jag tänkte spraya vita och sen köpa posters till och ha dem över sängen. Irriterar mig verkligen på ektavlorna nu när sängen och sängborden är vita :) Vet att det finns en sida som heter AllPosters men jag hittar inget där som det riktigt klickar med direkt. Tipsa på! :)

Har förresten inte sytt gardinen än, har inte orkat ta tag i det. Får se om jag gör det i veckan, måste plugga till ett prov i Företagsekonomi så kanske det får bli längre fram. Det är ju egentligen ingen brådska :)

Vill även tacka för alla fina kommentarer om vårat sovrum! Tusen tack! Det värmer :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag kan bara meddela om just Allposters att det gick fort att få affischerna. 7/8 var precis som jag förväntat mig :-) Hoppas du hittar vad du letar efter! Kram och ha en bra nästa vecka /Jenny

2008-09-21 @ 23:32:33
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Jenny

Svar: Fick mail att de har upp till 50% rabatt just nu :-) Jo vi beställde alltså 8st och en var väldigt pixlig så den slängde jag. Jag tycker alla svartvita bilder på filmstjärnor är jättefina (särskilt äldre skådisar) men nu beställde vi bilder på vilda djur åt vår dotter ;-) Kram

2008-09-22 @ 07:29:04
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hittade precis hit och vilket otroligt snyggt sovrum ni har! Sängborden är såå snygga!

2008-09-22 @ 08:39:04
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Jennica; Visst är det kul när man får så mycket respons. Då blir man extra glad! Sover du gott i "nya" sovrummet?!! :) Kram

2008-09-22 @ 20:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0