Kudden är på väg!

Åh så glad jag blev nu när Thessan skrev att hon köpt kudden åt mig på Lagerhaus! Tack snälla! Vet ju att det kanske kan dröja innan jag själv kommer till något Lagerhaus och dem brukar ju ha slut på sakerna, så jag frågade henne lite snällt om hon inte kunde köpa den åt mig i helgen när hon ändå var i Växjö hos sina föräldrar, och visst kunde hon det! Snällt! Får se när jag kan hämta den. Nu blir jag ju så illa tvungen att köpa en stol till sovrummet eftersom det är där kudden ska få bo ;)

Bild: Lagerhaus

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vilken söt kudde!

2008-09-28 @ 22:09:37
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: bitte

va söt

2008-09-29 @ 12:08:55
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Naw vilken söt kudde!

2008-09-29 @ 12:40:52
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken söt kudde!



Vad kul att ni ska måla om i vardagsrummet också. Det kommer bli så fint sen. Javisst vill man göra klart så fort som möjligt men låt det ta den tid det tar. Man har ju som sagt va andra saker att göra också. Jadu, undrar också varför karlarna ska lägga sig i? Nog för att det oftast är jag som bestämmer om hur det ska se ut här hemma men J kan ofta tycka att det är bra som det är men sen när man tex köpt nåt nytt tycker han också om det. Synd är väl bara att min karl inte är lika intresserad av inredning som jag är. Det är väl både på gott och ont. Det är ju han som har pengarna. haha!



Vad skulle du vilja ha för nya köksmöbler då?



I helgen har vi dels tagit det lugnt hemma. Varit o handlat mat. Haft besök. Och igår va min mamma o hälsade på och J var på STCC-finalen på Mantorp.



Hoppas ni ockås haft en bra helg! Lycka till med provet! Kram

2008-09-29 @ 12:46:49
URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/
Postat av: Thessan

Jag slutar vid tre imorgon, så du kan få den redan imorgon om du vill/hinner!!! Kram

2008-09-29 @ 18:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0