Hälften kvar

Nu har vi inga sänglampor längre, he, sålde 2 av 3 eklampor till mamma och pappa ikväll. Därmed har jag fått ihop till ett av sängborden. Hoppas på att sälja mycket imorn när vi ska stå på torgloppis här i stan. Plus att jag ska få min lön imorn, äntligen. Inte en dag för tidigt, snarare två månader för sent. Men aja, bättre sent än aldrig liksom. Hoppas på att den är fet så vi kan åka till Ikea i veckan o köpa sängborden. Är livrädd att dem ska ta slut innan jag hinner, för det är verkligen dem sängborden. Verkligen.
Nu ska jag fixa lite och sen sova, ska vara nere på torget klockan 8 imornbitti. Pust o stön ;)

Bild: Ikea

Kommentarer
Postat av: Thina

Lön på dagen vid glasskiosken?

2008-09-13 @ 01:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0