Friel, eller något annat..

Nu när både jag och sambon har inkomster, om än låga, så behöver jag inte längre ta alla pengar från det jag säljer till mina räkningar. Nej, nu kan jag spara dem till inredning istället :) Ikväll ska jag slänga ut lite grejer på Blocket, bla våra gamla sängbord. Sen har jag lyckats få ihop en del på Tradera nu. Så då börjar ju genast tankarna på vad som ska bli nästa stora inköp till lägenheten. Antingen byråer/sideboard till sovrummet eller tv-bänk till vardagsrummet. Den tv-bänken jag vill ha är Friel från Ikea och kostar 2495:- vilket jag tycker är svindyrt för den. Men inte kan det vara svårt att tillverka en liknande själv? Då kan jag ju dessutom få den något längre.

Sen så är ju problemet att vi just nu har tjocktv så den här tv-bänken är egentligen lite för låg för det. Så kanske man ska satsa på byråer till sovrummet först? Det är frågan. Sen så ska ju stol till sovrummet samt lampor till vardagsrummet inhandlas. Det är inte billigt att va intresserad av inredning måste jag säga. ;)

Vad skulle ni ha satsat på först?

Bild: Ikea

PS. Bilder på köket kommer imorn!

Kommentarer
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Vi köpte vår vita fina tvbänk på jysk för 1200:-, ett tips bara:) Kram

2008-09-29 @ 08:30:59
URL: http://thisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0