Förändringar

Som ni ser har jag en ny header. Jag vill fokusera på inredning i bloggen, dels för att jag inte har så mkt tid till att skriva en massa annat och dels för att det är inredningsinläggen jag tycker är roligast att göra. Man driver ju bloggen för sin egen skull, eller hur? Dessutom tycker jag det bara är en massa tjafs och bråk på alla personliga- och modebloggar nuförtiden. Alla inredningsbloggare fokuserar på sitt intresse :) Jag kommer självklart fortsätta varva med annat, men jag vill ändå bli klassad som inredningsbloggare. Så nu vet ni :) Får hoppas att alla inredningstokiga hittar hit nu då när headern ser lite annorlunda ut, lite mer i deras smak liksom ;) Dock kommer bilderna bytas ut så snart jag tar några bättre. Gärna efter vi har målat om. Tog dem bästa jag hade nu.
Kommer även göra om i kategorierna och kanske även ta bort en del inlägg.

Återkommer senare!
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad roligt, välkommen in i gänget! Behöver knappast varna att det är beroendeframkallande :) Kram Sandra

2008-09-04 @ 14:33:14
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0